California Dreaming!

Kom precis hem från träningen, det är sviiiin kallt ute, jag gillar inte att vi tränar ute nu, men men.

Ska ta en låååång varmdusch, äta något snabbt och sedan sätta mig ner och planera. Ska göra en pengar-planering, inklusive vad jag kan tjäna ihop här hemma med sysslor osv, och också vad jag kan tjäna ihop när det gäller jobb.

Mina föräldrar har nu efter 5 - 6 års kanske, sagt nej. De var det värsta som kunde hända, har gråtit konstant i dagar. Men jag tänker kämpa, jag tänker få dom att ändra sig. Vad som än krävs. Jag ska till mitt drömland, jag ska till LA!

Stay positive, I know I will.


Kommentarer
Evelina säger:

Åh, vad synd att dom sa nej!! Jag vet hur länge du har velat detta! usch! men kämpa på chasse, du kommer dit, det lovar jag dig! <3

2013-01-08 | 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback