Good morning sunshines!

Sitter på tåget på väg till skolan. Usch för att börja så här tidigt, det är kallt, mörkt och det regnar. Det är inte precis det vädret jag önskar mig.

Skolan börjar idag, saknar alla vännerna och tom lärarna, jag känner verkligen att jag valde rätt gymnasium. Det går inte en dag då jag ångrar mig, jag trivs super bra och kunde inte fått bättre lärare och klasskamrater! Jag var ju i skolan igår, men det var bara trials, så nu börjat det på allvar. Känner att det är dags att verkligen ta tag i skolan nu, och ta vara på dom tre åren väl. Vill kunna välja yrke och inte vara begränsad pga dåliga betyg osv. Så nu kör vi!

LET THE FUN BEGIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback