Destination: Home

Sitter på tåget på väg hem nu! Har ca 2 timmar kvar så det är lite långtråkigt! Det tar ungefär 3 och en halv timme tillbaka till Göteborg från Västerås. Josefin var och dansade i stan idag så jag följde med och tittade på och tog lite bilder, sedan gick vi hem och tittade på Once Upon A Time, LOOOOVE!

På vägen till tåget svängde vi även förbi och köpte varsin froyo, så sjukt gott!

Jag ska hem nu och packa om för att på söndag åker jag på Filmkollo, det ska bli så sjukt kul att åka tillbaka och träffa alla igen! Dom har fått in massa ny utrustning nu och så är det ett nytt program, (filmkollo 2.0) det kan kännas lite tråkigt annars, om man vet exakt vad som kommer att hända, så det ser jag verkligen fram emot!

Och imorgon ska jag tillbaka en inspelning för att avsluta min roll som Roseline, det ska bli härligt! Jag älskar verkligen teamet, dom är så sjukt roliga! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback