Boosted

Jag vet inte varför jag har blivit peppad helt plötsligt, har varit det konstant i några veckor nu. Det känns såklart bra, men jag vet inte vart det kommer ifrån. Jag tror att det kan bero på att det snart är sommarlov, även för att jag har haft så många skådespelar jobb det senaste. Kan också bero på att jag ska göra så många roliga saker i sommar; Turkiet, London, Filmkollo, filminspelning och jobb, vilket betyder att jag får pengar, och det behöver jag.

Men jag tänker inte ifrågasätta det, ska bara använda energin och leva på den så länge jag kan. Åh!! This is gonna be a good one!

Kommentarer
Linnéa säger:

jättefin blogg! ♥

Svar: Tack :) Detsamma!
Jasmine Landström

2013-06-05 | 23:08:57
Bloggadress: http://lru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback