Day 3

Veckan börjar närma sig sitt slut och det börjar filminspelningen också att göra. Det har varit en underbar vecka och jag har lärt känna många underbara personer. Har också lärt mig ett och annat, jag fått mer erfarenhet. I dag filmade vi bara, vi körde inga repetitioner. Snö efter snö efter snö, eller ska jag säga papper efter papper efter papper. Den sista tagningen skulle vi vara så galna som möjligt och det var verkligen kaos, jag vet inte hur mycket glas och tallrikar som gick sönder, haha. Bord och stolar välte och herregud. MEN det var sjukt kul. Sista tagningen hade dom även extra mycket snö så jag var jätte vit, kan lägga upp en bild på det. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback