Finally

Kom precis hem från skolan! Usch vad hemskt det är att bo två timmar + väntetid därifrån! Har iallafall långhelg nu, men det har nog alla! Slutar på torsdag och har ändå ca 2 prov och en uppsats kvar att göra!! 4 dagar innan, det är inte så kul! Men men nog om det, har varit på lite olika inspelningar de sista tre veckorna, träffade även Mia Skäringer, det var faktiskt rätt coolt, haha hon är så sjuuukt rolig! Har inte kunnat lägga upp bilder pga att min dator har varit konstig så nu lägger jag upp det via mobilen ist! Fick även två mejl förra veckan om två olika roller i två olika kommande filmer som ska spelas in i sommar, så det ska bli kul! Det är det här jag har väntat på, jobben bara ramlar in, men jag ska inte ha för mycket självförtroende eller tro att det här kommer att hända hela tiden. Men jag är väldigt glad som ni antagligen förstår, det är det här jag har jobbat för så läge! Åh :') My hard work finally paid off!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback