Kaos

Hej. Har inte kunnat blogga på ett tag för att min dator har krånglat och min mobil är nästintill sönder. Jag är iallafall hemma i Sverige nu, kom hem i torsdags. Blev jätte chockad när jag var på Milas flygplats i Bodrum, Turkiet för dom hade victoria's secret. Jag köpte en fragrance mist - red plum and freesia, whatever freesia is...

Iallafall, på skådespelar fronten så ska jag på filminspelning nästa vecka. 8 - 18, måndag till fredag. Det ska bli spännande. Filmen heter Turist och Ruben Östlund är både regissör och manusförfattare. Sök på Wikipedia så hittar ni filmen. Kommer att lägga upp bilder från inspelningen under veckan så håll ögonen öppna. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback