Sjuk?

Ligger vid poolen efter en stor frukost buffé, åh, och det finns såååå mycket god frukt! KÄRLEK! dock så tror jag att jag börjar bli sjuk eller något, det är 26 grader och jag fryser! Det är kanske inte riktigt normalt!

Var på turkiskt bad igår och ska antagligen dit idag också, det är så otroligt skönt! Ska även klippa mig och fixa manikyr och pedikyr sista dagen - fransk manikyr! Det ska bli gött! Börjar vänja mig av att inte göra någonting nu - det är så otroligt skönt! Har dock fått solbränna vilket jag mår jätte dåligt över, vill inte bli mörkare än vad jag redan är, det räcker!

Nu ska återgå till mitt slappande, ha det gött! Ser att det regnar i Sverige, kanske inte överallt men iallafall i Göteborg!


Kommentarer
Linnéa säger:

jättefin blogg! och tack för pepp tipsen på min blogg!
kram ♥

Svar: Tack! Det var så lite, jag tror på dig! kram
Jasmine Landström

2013-06-19 | 13:46:43
Bloggadress: http://lru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback