The DISCovery Personality Test

När jag hade skickat in min ansökan igår så fick jag ett mail från AuPairCare (den amerikanska organisationen), om att jag måste göra ett slags prov, "personality assessment" (The DISCovery Personality Test) innan dom går igenom min ansökan. I mailet stod det bland annat "The DISCovery Test is based on more than 80 years of research and development. It is based on the highly successful DISC model of personality. Tests based on this model have been administered more than 50 million times throughout the world to help identify people's personality and character. The DISCovery Personality Test reports on your personality and behaviour - both in work and non-work situations." osv.

Dum som jag är så gjorde jag detta "provet" när jag fick det: klockan två på natten. Det var väll kanske inte den smartaste idén jag har haft, dessutom får man bara göra testet en gång och sedan skickas det iväg till USA automatiskt. Det blev i alla fall som det blev och jag får ta det som det kommer. Skulle jag bli nekad på grund utav det här testet skulle jag dock bli väldigt besviken på mig själv. Men å andra sidan så stod det att det varken fanns någon "rätt eller fel svar", så jag får väll lita på det.

Ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback